Aryaderin canım ben 2 numara kullandım bebeğim küçüktü o zaman 2-3 saatte sızdırıyordu bence normal değil hiç uzun durmadı yani gece başka bez kullandım mecburen sızdırdığı için her bez sızdırıyordu maalesef 🥹 o paketi bitiremedim bi de 54 lüydü 17 bez elimde kaldı bi paket daha vardı onu hiç açmadım 🙄 daha sonra başka numaradan da alıp kullanmadım çünkü sızdırır diye korktum param boşuna gitmesin diye 😂 ama şu ara tekrar alıp denesem mi diyorum 4 numara kullanıyor şuan oğlum belki 2 numarada sıkıntı vardı dedim ama şikayet var da bu şikayetten kaynıyor yine de şans vericem bakalım bu arada sarı paket mi mavi paket mi kullanıyorsunuz?