NewMomm1 cok gecmis olsun korkmayın hemen gecicek. Ben de oğlumu 35 günlükken sünnet ettirdim, sizin gibi korkuyordum. Bol bez giydirdik dediginiz gbi, beze pipisinin denk gelecegi yere bepanthene sürdük, pipisi de sargılıydı ilk gün sarı kantaron döktük üstüne hep hic kuru bırakmadık ki yapısmasın beze ya da sargıya. Cok zordu ilk kucaga bile almak. Ama korkmayın pıtpıt yapabilirsiniz gazını cıkarabilirsiniz galiba hissetmiyorlar zaten canları acısa aglarlar. Karton filan buyuk bebekler icin galina bize de doktor karton filan kullandırtmadı. Bir an önce iyilessin 🙏🏻