NewMomm1 Arkadaşlar bebeğim sünnet oldu bugün ama gazını çıkartırken kucağıma almam gerekiyor sırtını pışpışlamak için korkuyorum pipiye baskı olur diye nasıl yaptınız siz ?
babymomyyy NewMomm1 geçmiş olsun canım ❤️ 45 günlükken yaptırdık biz doktor bardak koyun demişti öyle olunca sorun olmadııı ama yinede yavaş yapıyorduk
AegeansMom NewMomm1 valla ben korkumdan alamadım 1 hafta o pozisyonda kucağıma. Sonra da pişman oldum. İster istemez baskı oluyor çünkü. Canı yanmıyorsa yapın deneyin
Ozgee59 NewMomm1 hiçbirşey olmaz korkmayın zaten sargı varmış. Ben ameliyathanenin kapısında nasıl tutucam diye düşünürken ablam kucağında dik bir şekilde getirmişti yanımıza şaşırmıştım baya canı acımıyomu diye 😊 sonrasında da yüzüstü yatmaya normal oturmaya devam etmişti
NewMomm1 babyandmomyy doktor koyma dedi sargı ile sarılı yarın çıkartcam bezini bir beden büyük aldım temas etmiyor ama gazını çıkartırken nasıl yapacağımı bilmiyorum
Aybirkorunbe NewMomm1 3 gunluktu biz sunnet ettirdiğimiz de bardak falan da koymadim sadece pipisine denk gelecek şekilde bezine kremini surduk her alt degisiminde o kadar 4 güne de iyileşti bir şey olmaz korkmayın
Mree NewMomm1 biz de bardak koymadık sargı bezi vardı etrafında ertesi gün zeytinyağı sürüp çıkarmıştık. Ama ben ameliyattan çıktığı gibi kucağıma aldım. Hatta birkaç gün kucaktaydık bence bir şey olmaz merak etmeyin
Ozge0505 NewMomm1 sargıyı hemen çıkarmanız lazım normalde. Yapışma yapabiliyor. Ben sünnet kilodu aldım. Onu kullanıyoruz. Gazını rahatça çıkarabiliyorum ondan dolayısıyla.
NewMomm1 Aybirkorunbe aşkım ona korkmuyorum ki gazını nasıl çıkartcam🥲 pışpışlamam gerekiyor ya kucağıma alıp yapsam pipiye baskı olur gibi geliyor canı acır gibi hissediyorum
Niihhaann Hiç bir şey olmuyor korkmayın. Oğlum da 3 aylıktı dönmeye başlamıştı hep yüzüstü yattı. Sizin düşündüğünüz gibi acımıyor canları, geçmiş olsun 🌸
Niihhaann NewMomm1 bilemedim oğlum hiç ağlamamıştı benim. Bizde sargı yoktu karton bardakta koymadık pipisinin denk geldiği yere bezine vazelin sürmüştük zaten hemen iyileşti
Mree NewMomm1 çıkartırken ister istemez ağlıyorlar. Bizimki mesela ilk gün çişini yaparken ağlamadı ertesi gün sargı bezinş çıkarttıktan sonra çişini yaparken ağladı ama diğer gün geçti çok şükür bir şeyi kalmadı
NewMomm1 babymomyyy yaaa olmazsa gaz çıkaracağım zaman koyarım çünkü zaten gazlı bir bebek hepten kötü olur bu sefer