ornitorenkperi herkesin dediğine katılıyorum beyaz eşya tamamen şans işi inşallah güzel çıkar şansınıza 🥰 benim bütün beyaz eşyaların Samsung dört sene olacak hepsinden çok memnunum, sadece kurutma makinem Vestel ondan da inanilmazzz memnunim keşke en baştan alsaymişim, yoğuşmalı kısmını bilmiyorum ama bizimkisi ısı pompalı kurutma yapıyor, sürekli kullanıyorum inanin hiç fark etmedi elektrik faturasında 🙏🥰