melismrcmk ornitorenkperi Annem 10 senedir hatta belki de daha fazla aynı buzdolabı ve çamaşır makinesini kullanıyor. 10 senelik makina çamaşırları yeni makinamızdan daha çok mis gibi kokutuyor, buzdolabı içecekleri buz gibi yapıyor. Profilo derim ben.
balloglum17 Bütün beyaz eşyalarımı arçelik aldım fakat memnun değilim özellikle çamaşır makinasından o yüzden diğerlerinden de soğudum 1yıllık eşyalarım daha. sıemens ile değiştirdim. Arçelik 9100 PMG kronik sorunlu aklınızda bulunsun
balloglum17 ornitorenkperi İki markadan birisini tercih edecektim önce siemense gittim satış danışmanı çok güzel bilgilendirdi bosch’a gidip ordan da bilgi almak istedik ve ikisi arasında bir fark olmadığını görünce siemensten almaya karar verdim ikisi arasında fark olduğunu düşünmüyorum dedikleri gibi şans işi ama annem de siemens kullanıyor memnun olduğumuz için ondan yana kullandım şansımı gerçekten memnunum şuanda
ornitorenkperi balloglum17 bende bir siemense bakayım çok teşekkür ederim . Birde hangi kurutma makinesini önerirsiniz kullanıyorsanız eğer yoğuşmalı olan çok elektrik harcıyormuş yanlış değilsem
alpinannesi__ ornitorenkperi buzdolabı ankastre bulaşık-çamaşır makinem Vestel memnunum çamaşır makinesi hariç diğerlerinden beyaz eşya şans işi gerçekten hepsi iyi ama çamaşır makinem kurutmalı çamaşır makinesi hiç memnun değilim ondan temiz yıkamıyor hiç bir lekeyi çıkarmıyor dondurucum.bosh ondanda memnunum ama genel olarak Bosch öneriliyor ben fiyatı uygun olduğu için Vestel almıştım
balloglum17 ornitorenkperi Kurutma makinesi kullanmıyorum ama almayı düşünüyorum aklımda elektrolux markası var
Omeraslan ornitorenkperi bütün eşyalarım Siemens. Şans işi ama annemler yirmi senedir aynı buzdolabını bulaşık makinesini kullanıyor hâlâ taş gibi. Ben üç senedir kullanıyorum sorun yaşamadım
Minigim38 ornitorenkperi eltim 8 aylik evli bosch altı kaç kez garantiye yolladılar ben 2,5 senelik evliyim altus kullanıyorum çok memnunum. Beyaz eşya şans işi, televizyon samsung kullanıyorum
koyunshaun ornitorenkperi ya canım ben Vestel kullanıyorum memnunum ama önerin arasında Bosch bence etrafımdakiler öneriyor