yodamom ben de mama + emzirme ilerliyordum, emzirme danışmanlığı alıyorum. Sütün miltarı sağımla anlaşılmaz, bebeğin çekim gücü ve beyne verdiği sinyalle makineninki kesinlikle aynı olmaz. 20 cc çıkıyorsa siz onu 2-3 katı düşünün. Bu şekilde bilgi verdi ve bu beni çok rahatlattı. Tek ölçüm haftalık kilo takibi olmalı ben kilo alıyor mu ona bakarım dedi ve bebeğim günde 6-7 kez 120cc mama içiyorken, şuan günde 1 kez 90 cc içiyor. Yanlış yönlendirmeler şok oluyor sütün miktarı sizi etkilemesin benim de 30cc çıkıyordu artık sağmıyorum bile sürekli emziriyorum ne zaman isterse. 45 dk da bir saatte bir emziriyorum. Yorucu bir süreç ama ne kadar anne sütü alsa kardır diye düşünerek katlanıyorum açıkçası. 3 aylık oğlum bu arada. Sizin de çok küçükmüş burdan süte dönmeniz zor olmaz siye düşünüyorum ben 2 aylığa yakınken danışmanlık aldım. Sağlık ocağına kilo takibi haftalık olarak ilerleseniz bence içiniz rahat eder.