Bebeğim 22 günlük,37 haftalık sezeryanla doğdu. ilk haftalar ne yaptıysak memeyi tutturamadık, güçsüzdür erken doğdu dedik arada silikon uçla tutturuyodum ona da zor alışmıştı zaten.sonra onunlada birkaç saat sonra bezine bakıp beslenmediğini gözlemleyince bıraktım. Sütümü sağıp veriyordum günde 3 defa toplamda 120-160 cc arası sütüm oluyordu. Geri kalan öğünler hep mamaydı.Emzirme danışmanına gittik birkaç gündür memeyi tutuyor ve çekiyor ama lıkır kıkır içme sesi duymuyorum 3-4 kere duydum sadece, hemen uyuyor mememde, bırakınca uyutamıyorum.bazen yine zor tutuyor.Dün mama sayısıda azaltıldı 4 saatte bir 45 cc mama, 2 saatte bir ve daha sık meme şeklinde ilerlemeye başladık.sütüm acaba yetiyor mu diye emzirdikten 3 saat sonra 15 dk bir mememe sağım yaptım ve 20 cc anca çıktı sütüm.Moralim çok bozuldu , bütün çabalarımız boşunamıydı, yavrum emecek diye, memeğe alışıcak diye boşuna mı uykusuz kalmış oldu kızlar. Daha 22 günlük lahusayken sütün azalmış olabilir mi yoksa emiyor diye mi az geldi, ama 3 saate daha çok süt üretmem gerekmez miydi? Sütümün yetip yetmediğini nasıl anlarım başka? Bebeğim sütümü içiyor mu nasıl anlarım? Emzik niyetine mi kullanıyor beni süt gelmezken? Şimdi nasıl ilerlemem lazım?