prenses3565_ götürdüm baktı yeme içmesinde veya mama içerken emerken vs sorun oluyor mu dedi olmadı hiç dedim tamam dedi baktı dişlerinde öyle bı ayrıklık yok hani var ama olması gereken şekilde dişler tamamlanınca o kalan ayrıklık da geçecek ama yinede 2 3 yaşlarında bidaha bakalım dedi