Nurrrrrr233 benim gittiğim kulak Burun Boğaz doktoru da 2.5 yaşında getirin demişti acaba daha öncesinde işlem yapılmıyor mu çünkü şuan üst dişleri patladı çıkıyor yani ayrık olmasından ve konuşmayı etkilemesi den korkuyorum ya bunun hakkında birşey dedi mi sanırım siz diş doktoruna gittiniz ben diş doktoruna götürmedim hiç