Cgdm6 Doktor önerisiyle ek gıdaya başladım bugün anne sütü almıyor. Havuç verdim ilk etapta zeytinyağıyla karıştırdım iyice ezdim ama yinede pütürlü kaldı biraz verdim sevdi tadını ama pütürlü olduğu için korktum boğazına falan kaçar diye nasıl yapmam lazım neyle karıştırmak lazım iyice ezilmesi için
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Cgdm6 4 aylıkken neden başlattırdı acaba mama da alsa benim bildiğim 5. Ayda en erken başlatabiliyorlar.
tuba2323 Cgdm6 Ben de erken başladım anne sütü almadığı için ama ben önce yoğurt ile başladım havucu buharda iyice pişirdikten sonra blender dan geçiriyorum yoksa pütürlü kalıyor evet
Eylul301023 Cgdm6 bizde 4.ayda başladık ben iyice püre yapıyorum 1 ay öyle yapacağım daha küçük ya biraz alışsın hemşire öyle dedi
Cgdm6 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 4aydan erken başlamak sıkıntı 4. Aya girdiğinde verebilirsin dedi her şey Şuan tadım yapıyoruz diğer ay karıştırıp vereceğim
pinarms YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU benim de bebegim sadece mama ile besleniyor doktorumuz 5.ayda ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi
Cgdm6 tuba2323 meyveleri nasıl vermeliyim peki portakal falan denetmek istediğimde ya da her hangi bir meyve
Doga80 Cgdm6 portakal ve mandalina gibi asitli meyveleri şu an vermeyin daha erken, elma, armut ,muz verebilirsiniz, bende cam rendede rendeliyorum zaten blendira gerek kalmıyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU pinarms bende öyle biliyorum yani sadece mama da alsa en erken 5 aylıkken başlayabiliyorlar diye. Bence kendi istedi 4. Ayda başlamayı
Nisakrkmz Bizde şuan 3 aylığız sadece mama ile besleniyor ama ek gıda sürecini doktorumuz oturmayla alakalı olduğunu söylüyor desteksiz bir şekilde oturduğu zaman başlayabilirsiniz dedi
Onemother1 Nisakrkmz desteksiz değil desteklidir o.biz 7.5 aylığız hala desteksiz oturamıyor.önemli olan destekli oturabilmesi.yoksa çok bekleyenilirsiniz desteksiz otursun diye 🙈
pinarms YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU doktor önerisi dediğine göre demek başka kriterler de söz konusu bilemiyorum
Cgdm6 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU başını tutabiliyor ve uzanık haldeyken kalkıp oturmak istiyor başı devamlı havada uzanmayı sevmiyor kucağımda oturtuyorum devamlı doktorum önce bunlara baktı sonrasında başlayabiliriz dedi her doktorun yönlendirmesi farklı bebeğin gelişimine göre, benim doktorum bu şekilde uygun gördü ondan böyle devam edeceğim