Buket57 nescafebagimlisi çocuk benimse kimene canim dimi yani kucağında taşıyanda benim yorulanda benim sonuçta 😏 herkes her şeye müdahale etmeye bayılıyor vallahi.
asl467_ Buket57 kızım 1 ayliken bı bataniyesi var pembe onasuz asla uyumazfi şimdi 2 yaşında yine o batanye olmasa asla uyumaz makinaya atıp yikamamam bile izin vermez asla uykusuzluktan bayilsada ağlıyor batanyesi için
mematiii Buket57 vallaha benim kızımın ayrılamadıpı benim 😂 yorgan örtsem uyurken açar .Sonra yan dönerken yüz üstü dönüp bağırır ve döndürdüpümde geri uyur 😂🤭 en komiği bu bizim şahsen