Ftsyckk Deletedmom_82 bizde 2 gün önce olduk.. bugün etrafı kanamıştı.. doktorum akacak şekilde kanama olduğunda gazlı bez ile tampon yap demişti bardak koyma o zaman dedi.. akmadığı sürece gerek yok dedi.. ama krem falan sürerken canı yanıyor zor sürüyorum sizde nasıl ?
Deletedmom_82 Ftsyckk ben kremi elimle surmuyorum degmiyorum kremi üstüne sıkıyorum Allah’a şükür bidaha kanamadı karton bardak koyduk
Ftsyckk Deletedmom_82 Anladım, bende ilk öyle denedim ama kremin yapısından dolayı süremedim öyle, çok katı yayılmıyordu mecbur parmağınla sürmek zorunda kalıyorum.
meltem32 canım bızde 4 gun once sunnet yaptrdık ılk gun cok az kanadı bıdaha hıc kanamadı bızım doktrumuz her bezıne vazelın surmemızı onerdı oraya degdırdıgınde acımasın yumusasın dıye her bezde pıpısıne krem ve sprey sıkıyorm