Bizde 3 aylıkken yaptırdık benim oğlum da kilolu bı çocuk doktorumuz bize söylemişti zaten biraz yağlı eğer üstüne gelirse her bez acmanda 10 sn kadar geri çek zorlamadan demişti ben her bez acmada yapmadım doğrusu bı sure sonra bı anda bende sağ tarafında yapışıklık gördüm doktorumuza attık yapışıklık olmuş dedi bı krem vermişti bize sabah akşam 1 kere yapışan yere sür dedi 1 hafta kadar sonra düzelmeye başladı ve daha sonrasında açılmıştı bizimki şuan 10 aylık hâlâ kilolu bı çocuk ve hala içine kaçıyor bizimki