Kızlar merhaba yaklaşık 2 ay önce oğlumu sünnet ettim oğlum şu an 5 aylık ve 10.650 Gr kilolu bir bebek olduğu için içine kaçabilir dediler dikkat etmemi söylediler ve sürekli çıkartmamı söylediler hepsini yaptım daha sonra sünnet olunan yerde su toplaması oldu çevremdekiler de normalde de lazerle sünnet olduğu için sonra ipinin içinden çıkmadığını fark ettim ay sünnet ettirdiğim yere fotoğrafını attım ve normal olduğunu söylediler içime sinmedi ve cerrahiden randevu aldım oradan da pipinin yapıştığını söylediler ve ürolojiye sevk ettiler bugün randevu alıp gittim ürolojide ikinci bir operasyona gerek olduğunu söyledi ve 1 yaşını beklememiz gerektiğini söyledi anestezi vermemiz için daha önce bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun süreç nasıl ilerliyor