goncarda Evde uzun kollu zıbın altında da eşofman. Bu kadar bizim kıyafetimiz çorap bile giydirmiyorum. Dışarı çıktığımızda da atlet, uzun kollu zıbın, altında eşofman, çorap, bere ve ayaklı tüylü tulumu var bi tane onu giydiriyorum. Valla sizi bilmiyorum ama bence bebeğin terlememesi, üşümesinden daha dikkat edilmesi gereken bişey. O kat kat kıyafetler eskiden ısıtılması pek mümkün olmayan yada bir odasında soba olup da diğer odaları soğuk olan evlerde olurdu. Keşke orada da kalsaydı 🥲