Merhaba kızlar. İçinde olduğumuz kış ayında bebişlerinize ne giydiriyosunuz ? Benim oğlum bir buçuk aylık ilk doğduğunda kayınvalidem rvdeydi sürekli üşür üşür diye kalın giydirmeye alıştırdı şimdi ben de korkumdan hala bi zıbın bi uzun kollu üstüne takım üstü altında da iki kat pijama giydiretek devam ediyorum evde klima da açık