Kelebekakkor99 anladım zaten hanımefendi salak değilim çok şükür. Emmemişse doğru düzgün, mama da yetersizse susuz kalır zaten vücut. Bir problemi yoksa 6 ayından küçük hangi bebek doktora götürülse neden su vermediniz diye tepki verilmez. Doktorlar bas bas bağırıyor su vermeyin diye. Siz de küçükmüşsünüz zaten dün de olmamış bu durum. Neyse siz su verin. Her yorum atanı da tersleyecekseniz fikrimiz bizimle kalsın. İyi günler