Vala bence bu konuda doktorlar bile aynı cevabi veremiyor ben anlamadım, ben de hep mama kullandım artı sarılık oldu şekerli su, su her şeyi verdiler ki ben çok istekli değildim ama tabi ki böyle kaşık kaşık değil yani azıcık çok şükür bebeğim gayet sağlıklı bir sorun olmadı ama her çocuk da bir değil işte bir şey diyemiyorum en doğru kararı siz verirsiniz🥰