Bende 5 senedir bu illetle uğraşıyorum. Denemediğim şey kalmadı. En son doktorum borik asit içerikli (canditon du adı galiba) fitil kullandım. İyileştikten sonra, araştırmalarım neticesinde düzenli olarak bağışıklık güçlendirici ve kadınlara özel probiyotik kullandım. Neredeyse 8 ay boyunca mantar olmadım gerçekten hayatıma renk geldi. Sonra bronşit oldum ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım haliyle tekrar mantar oldum. Şimdi yine probiyotik ve bağışıklık güçlendiri takviyesi almaya başladım ve kesildi gibi. Adetim Şuan,bitince daha iyi anlarım. Ama bana tek iyi gelen probiyotik oldu.