mrymblt ben anestol ve protolog kremini kullandım onlar bana çok iyi geldi isterseniz sizde bir deneyin. bende emziriyorum aile hekimimize sordum kullanabilirsin ancak yinede çok sürmemeye çalış dedi. Eğer içinize sinmezse bir 5 dakika kadar sütünüzü sağıp atın daha sonra emzirin. Bebeğinizin iyi olması için ilk önce sizin olmanız lazım çünkü 🌸🤲🏻🤲🏻