Eskiler bebek uyanacak zaman göğüs sızlar der. Bir de canınız bi şey ister de yemezseniz umsunursun göğsün sızlar der. Canınız bi şey isterse aklımda deyin ☺️ batıl inanç gibi gelebilir ama bizzat yaşadım. Diğer arkadaşların da dediği gibi süt gelince de sızlıyor. Benim kızım da 3 haftalık oldu o sızı kötü ama bi yandan da süt ürettiğimizin göstergesi