ksky merhaba hayırlı olsun bebeğiniz🌸 bahsettiğiniz durumu tam iki ay dolu dolu yaşadım emzirmek işkence gibiydi ağlaya ağlaya emzirdim. 2. Aydan sonra acısı azalmaya başladı ve 3 aylık olduğum gün sabah kiyafetime süt akmadigini farkettim ayrica emzirirken acının tamamen geçtiğini farketmistim. Hatta o kadar şikayet ediyordum ki sütüm kesildi falan sandım uyku haliyle şok olmuştum😂😂