Ezgi8919
Bende mama ile besliyorum 4.ay aşıları yapılırken sağlık ocağı bizede verdi fakat çocuk doktorumuz kullanmamızı istemedi çünkü içerisinde paraben var ve 5.ayda kan tahlili yapacağız gerek olursa verceğim başka bir demir ilacını kullanırsınız dedi. Ben kullanmıyorum şuan bebeğime.