Ezgi8919 Kızlar bebeğim 4aylık mama ile besleniyor sağlık ocağı demir damlası verdi doktor mama ile besleniyor mama da yeterince demir var gerek yok dedi sizde de böle mi
Deletedmom115 Ezgi8919 Bebeklere her zaman ek takviye lazım. Yedikleri içtikleri bu değerleri pek karşılamıyor. O yüzden sizin alıp kullanmanız daha iyi olacaktır.
Ikrazumra19 Ezgi8919 17 aylık bende hic demir ilacı kullanmadim mam ile besledim kab verdik degerleri guzel cikti
Sin21 Ezgi8919 kan sonuçlarına göre ilaca başlamak daha mantıklı baktırmadan almadım ki gerekte yokmuş başlatmadı doktorum
Sevim07 Tabiki hayır:D bunu da ilk defa duyuyorum ayrıca sağlık ocağın ilaçlarını kullanmayın bence.. icin de paraben var genellikle . Ama tabi sizin tercihiniz ben sadece söylemek istedim
Ezgi8919 Sevim07 alsam bestiron alırım zAten ama bana kullanmicaz dedi 9.ayda tahlil yapacaz dedi ozamana kadar mamadan alıyor ztn dedi siz mama ile mi besliyorsunuz
Almina4497 Ezgi8919 hayır kullanmana gerek yok aynı durumu ben de yasadım arkadaslarımın bebeklerınde eksıklık varken benımkınde cıkmadı yani doktorunuza guvenın
Ikrazumra19 Ezgi8919 hic kullanmadim hala geceleri mama veriyorum uyurken gun icerisinde normal.yemek yiyor
Sakura-chan Ezgi8919 evet doğru canım. Biz 4 aylıkken kan tahlili yaptık . Doktorumuz mama kullanıyorsa kan değerlerinde sıkıntı yoktur dedi. Sonuç aldıktan sonra kan damlasını kullanma 6 ay dolduktan sonra başla dedi. Öyle de yaptık