Ben izletmiyorum ama izletenidr hic linclemedim bu zamana kadar. İnsanlar başkalarının anneligine neden bu kadar karışır anlamiyorum. Evet ekran tabii ki zararlı ama limc edip hakaret edenler var bu ekran konusunda tuhafıma gidiyor. Sefonun bi şarkısını açıyorum ben kızıma klipsiz olduğu icinde izlememis oluyor zaten onu dinleyince susuyor ya da telefondan açıp ekrani kilitliyorum. Konuşma geriliği yapmasa bile agresif yapıyor ona eminim. Benim kuzenim 3 yaşında huysuz bi bebek olduğu icin halam surekli tv açtı. Konusmasi falan şakır şakır ama cok saldirgan maalesef. Azaltmaya çalışın sosyallessin kelimesi artar diye dusunuyorum 🌸🙏