Sen içini rahat tut elbet konuşacak benim görümcem in oğlu 3 yaşına yakın konuştu o da çok korkuyordu ama bi süreç sonuçta eninde sonunda olacak. Çocuktan çocuğa çevresel faktörlere göre zamanı değişebilir. Cok alakası olduğunu düşünmüyorum ama sen yinede elinden geldiğince dikkat et ekran konusunda iyi bisi değil sonuçta