Aslicamm [silindi] ilk bir sene aylık götürdüm ama bazen doktor iki üç ayda bir de çağırabiliyo duruma göre
[silindi] evet ya hastalık var salgın o yüzden biraz çekiniyorum açıkçası bu ara. 6 aya kadar götürmek mantıklı sanırım
lidokain [silindi] ilk 6 ay her ay gittik. 6 aydan 12.aya kadar üç ayda bir götürdüm. 12.aydan sonra 6 ayda bir