Fulyy rica ederim . Hocam yorumlara baktim da yasal hakkiniz ister bir ay kullanjrsiniz ister bir yil. Ilcedeki memurlarin gorevi bu isler yapacaklar yani. Ayin 14 unden 14 une alirsaniz maas iadesi ile ugrasmazsiniz. Ugrassaniz bile mal mudurlugune gidip iki dk da veriyorsunuz bu kadar. Hicc rapormus suymus buymus zaten etik ve dogru degil dr la vs ile ugrasmayin.