Fulyy hocam merhaba ben de rapor almadım direk ücretsiz izne ayrıldım. Rapor işini sevmiyorum. Ücretsiz izin alabilirsiniz fakat öncesinde ve sonrasında kurumunuza bildirmeniz gerekiyor. Umarım o konuda sorun çıkmaz malum gün az kaldı.Bir de size tavsiyem ücretsiz izne ayın 14 ünde ayrılın dönüşü de 14 ü olarak belirleyin. Maaş yatınca çok sıkıntı kişi borçlanması çıkıyor maaşın bir kısmını iade etmeniz gerekiyor bayağı uğraşlı işler