mnkbiranneck öncelikle çalışan annelerin ortak sorunu malesef herkesin güvenebileceği bir bakıcısı yok bende devlet memuruyum çocuğum 2,5 aylık ve ücretsiz izin kullanamıyırum çalışmak zorundayım yıllık izin rapor vs hazirana kadar ötelemeyi düşünüyorum 6 aylık olunca başlayacağım annem vefat etti kayınvalidem şehirdışında mecburen bakıcı bulacağım ama hergün bunu düşünüyorum kimi bulucam güvenilir olacakmı hep dua ediyorum iyi bir insan çıksın karşıma diye Allah hepimizin yardımcısı olsun