mnkbiranneck 11 aylıkken anneme bıraktım, 3 yaş olmasına 2 ay kala da kreşe başladı. Bir sıkıntımız olmadı çok şükür, sizin bebeğinizde 26 aylık olacaksa işe başlayacağınız zaman çokta küçük sayılmaz aslında, o zaman gelene kadar iyi bir bakıcı araştırması da yapabilirsiniz ya da kreş olayını da iyice düşünebilirsiniz.