adel18 sana bana göre tat ve kokusu kötü ama bebek içiyorsa bence problem yapma anlamıyorum neden insanlar bu alerji mamalarında takılıyor tadına ve kokusuna başka alternatif yokki mecbur gelişmesi için içmesi lazım .ben ilk kızımı sadece 6 aydan sonra mama ile büyüttm hiçbir problem yaşamadım ama 16 aylıkken falan mamayı bıraktı benim kızım gece beslenmesinide 13 ay civarında bırakmıştı. Yan etkisi olacağını sanmıyorum çünkü zaten alerjik çocukların beslenmesi kısıtlı mamada öyle çok şişiren mamalar değil diğer bebekler gibi