Zhrclk Kızım 39 günlük doktor evolvia rp süt alerji maması verdi ama tadı çok kötü diyorlar nasıl icirebilirim kendisine kahve dünyası vanilya şurubu eklesem olur mu
beyser Zhrclk ilk önce normal şekilde ver belki kabul eder ben ilk kızımı alerji maması ile büyüttm birkez bile tatlandirma yapmadım her uyudugunda iciriyordum mamayı
bussyy1710 Zhrclk ben monin marka vanilya şurubu katıyorum bizim mama aptamil pregomin ama en iğrenci o sanırım balık gibi kokuyor
TazeAnneeeeee Zhrclk BiZde neocate kullanıyoruz ama benim bebeğim sevdi içine bir şey eklemedim hiç sür alerjisi var bizimde diyet te çok zor oluyor
adel18 beyser sadece mama ile mi beslediniz benim bebeğim de alerjik meme veriyorum ama çok zorlanıyorum sütüm de azalıyor ve meme de kıvranıyor ne kadar vermek istemesem de mecbur kalıyorum bir yanda da korkuyorum tatları kokuları çok kötü yan etki yapar mı çok kilo alır mı toplu bir bebek çünkü
beyser Zhrclk canm benim kızım 5 yaşını geçti artık atlattı alerjisini 16 aylık bitti ama gaz sancısı kanlı kaka sık kaka yeşil mukuslu kaka huzursuzluk herşeyi yaşadık
nevermore Onun tadını oğlum sevmemişti ben de bakmıştım kötüydü gerçekten baya. Neocate bi tık daha iyiydi tat olarak, yani kötünün iyisi 😪
songulasln nevermore neocate çok iğrenç ya. Bi tadına baktım her içirdiğimde benim midem bulandı bildiğin balık tadı var. Üstelik çok gaz yaptı 😂 Aptamil pregomin syneoya geçtim çok daha iyi tadı. Gaz problemi de yok eskisi gibi neocate daha ağzındayken başlıyordu gaz sancısı
bussyy1710 Zhrclk biz alfamino da kullandık onu normal içiyordu şurupsuz doktor tam hidrolize değil o dedi aptamile geçtik ama nestleyi aradım hayır tam hidrolize diyor anlamadım gitti
beyser Zhrclk zor canım ne diyimki benim ikinci bebeğimde alerjik 5 aylık şuanda ben diyet yapıyorum ilk kizmda yaşadıklarımı şimdi tekrar yaşıyoruz
Zhrclk beyser benm vebegimde 39 günlük çok huzursuz uykumuz yok resmen insalah bu mamalar işe yarar esniyor ama uyumuyor sürekli ana kucaginda sallıyorum
beyser Zhrclk inşallah yarar canım mama icmeside zor cocugun alerjik mamalar çok kötü tat ve kokudn dolayı emzirince de diyet yapmak zor .gaz damlası yada prebiyotk kullanmıyor musun
durununannesiiiiii Doktor bana orijinal vanilya damlat dedi fakat ben sade verdim kızım içiyor şükür bir sıkıntı yaşamadık sende ilk sade içirmeye dene kabul etmezse sıvı vanilya alırsın şurup olarak koyma şekerli ve zararlı