Alisalpa merhaba canım bugün 3. günüm bugün çok çok iyiyim bir tek yutkunma ağrısı var şiddetli mi dersen hastayken yaşadığımdan bir tık fazla calpol iciyorum siddetlenmesini beklemeden ve neredeyse tamamen geciriyo. Yani doktor ve bunye meselesi sanirim ben iyiyim beni tek rahatsiz eden şey kücük dil uzuyor büyük dilin üzerine dusuyor ve surekli yutkjnurken onu da yutuyorsun kusmamak icin zor duruyorum ama o da bugun sanki daha iyi.Surekli su sut iciyorum dondurma yiyorum dondurmayi biraktm artik omrum boyunca yemek istemiyorum 😅 Yani demem o ki dayanlmayacak bir olay degilmis teknoloji de gelisti artik heesey daha kolaylasti umarim sen de bir an once kurtulursun 😊💕