Alisalpa merhabaa ben de bademcik için dun bir doktorla gorustum kismetse haftaya ameliyat gunu alacagim ben de bıktm artk senelerdir gercekten hayat kalitesi sıfır . Benim 2 si de ceviz kadar ve artk nefes darlığı çekiyorm buyuklukten, yasamayan bilemez zorlugunu. Doktor kesinlikle alınması lazım dedi ve cogu doktorun bu ameliyattan bir kazanci olmadigi icin yanasmadigini soyledi yani artk bademcik seni korumuyor seni daha cok hasta ediyor uyku apnesi yapar geceleri uyuyamazsin agzin les gibi kokar dedi gercekten de gece uykularim cok zorlu bogazima sanki gülle bağlamışlar fazlalık artk yani belli ediyor kendini.. eğer ki olursan deneyimlerimi buraya yazarım aydınlatmak için