Nikita
Nikita merhaba hoşgeldınız 🌸 o kadar yorulduğumu anladım ki bir yanım bebeğe yetememek bir yanım evıme yetişemeemk arasında kaldı😥şimdi herkes çok güzel fıkırler verdi sağolsunlar bizim hayatımızda yolunda görmeyen çok fazla şeyler var en önemlisi de sağlık sorunu evlendiğim ilk günlerde çıktı elimin aıleso annesi babası kansere yakalandı ve eşim memurdu ücretsiz izinler aldı ılgılenmek ıcın o sıra evlilik bebek hamıleleık lohusalık üstüste geldi annem de her zaman gelebılecek konumda değil şuraya getırecegım lafı çıkmazda hıssettim kendımı evin içindeyim aklım temızlık yemekte hep yetısemedıkce de sınırlenıyorım şöyle düşündüm :
Haftada iki gün (evim çok büyük ve beyaz yoğunlukta)gelen kişi ogun ne iş varsa mesela bulaşık makinesi mi yerleşecek o, ütü mü yapılacak o ev sil süpür lavabolar falan işte eşim evde değişken ki çoğu zaman olmuyor evde . Kızımın odası yatak odam bende olacak sadece çamaşır asmak onda ütü onda ortalığın dağınıklığı böyle düşündüm ben cumartesi gelecek gorusecegız detayları 🫠🌸