YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 153s34 bebeğe ağırlık çöküyor herhalde o saatte yiyince ondan sabaha kadar kalkamıyor
153s34 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ayy herhalde kzzz. Bizlerin bile o saatte yememesi lazimken cocuga nasl verilir ki. Dur yazsnnn bakalmm.belki istahsiz flandir anca o vakitlerde yiyordur 🤷🏻♀️
melegininannesi38 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU tabiki ya ek gıdaya geçtik diyede ek gıda ya bogamayiz bebisleri onlar ne kadar yemek isterse o dur yani fazlas zarar kilo alacak diye kaldı ki gece 11 de karnını doyurmak çok fazla
melegininannesi38 153s34 ay valla canim bende mecbur emziriyorum gün içinde emmiyo fazla zaten süt azlamaya başladı ne emdi o kar o yüzden 3 saatte bi emziriyorum