melegininannesi38 Kızlar bebegim 6.5 aylık gece uyanmıyor emmek için bende uyanıyorum bu kez emmiyo bi tek uykuda emdiği için bugünde uyanmamissim bisey olur mu
melegininannesi38 153s34 normalde de uykuda emen bi çocuk geceleri hiç uyanmiyo bazen çok nadir ben de kalakamamisim diyorum emziremedim belki saat ta gece 11 de emmistir hala emmedi bisey olur mu dedjm
momysskaan melegininannesi38 olmaz canım bi seferlikten bişey benimkide uyanmadıgı zamanlar vermiyorum uyandırmıyorumda
153s34 melegininannesi38 hee.yok ya bsycik olmaz. Peki butun gece kalkmadan nasil uyutuyorsunzu formulunuzu aciklayabilir misiniz 😂😂
melegininannesi38 momysskaan kuzu bayw oldu gece 11 de emdi en son halada qc değil gibi emmiyo uyumaz da simdi
smee melegininannesi38 gece yatmadan önce veriyorsanız o yüzden tok oluyorlar çok fazla uyanmazlar anne sütü de aldı mı maşallah benim oğlum öyle gece 11 gibi ek gıda veriyorum emziriyorum sonra uyutuyorum sabah 6 ya kadar
melegininannesi38 153s34 dogdu doğalı böyle bacım uyanmıyor çok nadir yani şükür bisey yapmıyorum ben aksilik 2 saatte bi kalkıyorum hep yeni 3 saatte çıkardım hep derlerdi öyle yapma alışır diye öyle sorunumuz olmadı şükürler olsun maşallah
153s34 melegininannesi38 ayy vallahi maşaallah diyin. Hiic kaldirmayin. O 2-3 saatte bir kaldrmalar 4 ayliga kadardi yani. Ki ben o zmaanda kaldrmazdm kendi kalkarsa emzirirdim. O yzden uykunun tadini cikarinn 🥰
melegininannesi38 153s34 ay valla canim bende mecbur emziriyorum gün içinde emmiyo fazla zaten süt azlamaya başladı ne emdi o kar o yüzden 3 saatte bi emziriyorum
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 153s34 bebeğe ağırlık çöküyor herhalde o saatte yiyince ondan sabaha kadar kalkamıyor