cnslsfr valla .. birde eli hep ağzında.kaloriferlerin üstü kiyafet dolu 😅🤭islanani koyuyorum. yutma refleksi zayıf oluyor ya bebeklerin o yüzden mi ağzının suyu akıyor diye de duşunmuyor degilim.😇ilk kızım 6.ayda çıkarmıştı dislerini.2.ayda belirtileri başlayıp , 3 ncü 4 ncü ayda diş çıkaran bebisler var mı acaba ? Hiç bilgim yok benim 🙈