Bizim 4 aylıktan beri o şekilde aşı sonrası huzursuz olduğu için acile gitmiştik oradaki doktorda yan dişler geliyo demişti 7 ay 7 günlük olduk hala bişey yok aynı o şekilde duruyo bu günlerde aşşırı huysuz bezdim diyebilirim sabrım kalmadı o derece bağırıyor ama diş değil yine çünkü hiçbir belirti kabarıklık yok boş boş kaşınıyor 4 aydan beri