Bkbjbgg tosbiksmoms yaa öylemi bence siz takipde kalın 18 aya kadardı sanırım doktorların. Beklentisi
tosbiksmoms Bkbjbgg eşim “oğlanin konuşmasından kıza sıra gelmiyor” diyor şakasına çok cok konuşan bir oğlum var kızım sessiz kalmayı tercih ediyor sanki😂 şaka bir yana takipte olucam teşekkür ederim.
Deletedmom_89 Berko 13 aylık çene baya düşük bir sürü kelimesi var ama asla anne demiyor. Kardeşimin ismi ceyda ona bile adıyla bağırıyor ama anne? ANNE YOK. hdksjskd
Atabetul_hakayik Benim bebeğim on aylık. Anne,baba,dede, dayı,ada ve anlamsız bir kaç kelime söylüyor sadece. Sizlerin maşallah ne çok kelimesi varmış. 12.aya bu kadar dillenir mi bilemedim. Bir anda dilleniyorlar?