Berko Kızlar oğlum 1 yaşına girecek Mart 13 de baba dede mama gel gel cıs diyor bişeyler daha söylüyor ama anlamıyorum
Bkbjbgg Berko benimde nisan 15de 1 yaşına girecek anne baba dede teyze gel hadi gel hadi gidelim addii kedi mama meme em yap aaa diyor birde şaşırdığında
Betulazraaa Berko 13 aylık kızım maMa meme dede teyze gel gel kanka kaka baba aba su cıs haha bunları söylüyor daha var ağzının içinde bakalım ne zaman çıkarır 🫠
Sekerpare_ Berko 14 aylık kıızm. Anne baba abi dede nene istemediği bir şey olursa no 😀mama meme çay adda hoppa deh deh dıgıdıg bu orada bırak alma vs kelimeler bu üç gündür baba gitti olarak ikili cümle kuruyor çok şaşırdım
tosbiksmoms Bkbjbgg nisan 1 de yaşına girecek kızım sadece baba,dede,mama,anne birde deh gibi bisey diyor sanırım gel diyor maşallah sizinki iyimis. Kitap da gosteriyorum ama biraz yavaş sanırım.
Berko Bkbjbgg benimki teyze felan demiyor bişeyler diyo kendi kendine ama anlamıyorum Arapça konuşuyor gibi 😂
melekleyla Hangi aylarda konuşmaya başlıyor yani kelime söylemeye çalışıyor bebekler benimde ilk çocuğum da merk ettim bu postu görünce acaba ilk kelimeyi ne zman duyarim😀
melekleyla Berko daha henüz 5 aylik bayağı erken şuan benim daha bi hayli beklemem gerekiyor kelime duymam için 🙃🫠
sudekumsal btba her bebeğin gelişimi farklı geç değil olabilir kızım 13 aylık çok fazla kelime söylüyor bazen cevap bile veriyor ama 8 aydır emekliyo daha yeni yavaş yavaş adım atmaya başladı çevremdeki bebekler 10 11 ayında yürüyor bizde tık yok ama takmıyorum her bebek farklıdır
sudekumsal 13 aylık kızım baba dede hala abla abi yicem yerim gel mama meme zerda arda aysel özge zilli of üf birde hoşuna giden bişey olunca ayyyy der
Betulazraaa sudekumsal benim kızım da 13 aylık yürümüyor hala tutunup kalkıyor tutunarak yürüyor tek başına yok hala ☺️
Bkbjbgg tosbiksmoms bende kitap gösteriyorum gece yatmadan ve öğle uykusu yapmadan önce kitap okuyorum çevremizde fazla aile ve arkadaş yok sadece anne babayız gurbete olduğumuzdan dolayı kalabalık ortamlarda büyüyen çocukların kelimelerinin daha fazla olduğunu gözlemledim oyun gruplarına götürmeyi düşünüyorum bu yüzden
tosbiksmoms Bkbjbgg aslinda ilk oğlumda tekti ama erken konuştu kızım yanında abisi var sürekli konuşan ama ona göre biraz geride
Bkbjbgg tosbiksmoms yaa öylemi bence siz takipde kalın 18 aya kadardı sanırım doktorların. Beklentisi