Sinem1205 cigdem_goktug yok cok basit bi cihaz sadece bacaklarını ayrı tutuyor bez degisiminde falan kolayca cikip yeniden takılabiliyor ama insallah sizin hiç ihtiyacınız olmaz hemen düzelir.
cigdem_goktug Sinem1205 ay inşallah ya hersey insan başına hani ama Allah devasız dert vermesin insan kafasına takıyor ister istemez hemen düzelir inşallah dedıgınız gibi ve bu durumda olanlara şifa versin Rabbim 🙏
limonzeytinmom cigdem_goktug benım kzıımda 2.5 aylık 10 gün sonra 3.kontrole gidecek 58 cıkıyor iki kalça da 🙄 60 ve üzeri olması lazım ölçümün. Gelişme aşamasında hala takip eşdcez dediler. Bez önermedi bacaklar açık kaldın kundak yapma dedi.
cigdem_goktug limonzeytinmom inşallah gelişimi hemen düzelir bizim de 58-49, 62-49 bakalım ayın 15 inde tekrar gideceğiz inşallah düzelmiş olur .inşallah sizinkide düzelir 🙏
cigdem_goktug amineer bir sıkıntısı yok çok şükür tam 3 ay olduğunda doktorumuz eşitlenir o zaman kontrole gelin dedi gittik eşitlenmişti sonra da gitmedik kontrole doktor gerek yok gelmenize dedi, şükür kendiliğinden düzeldi 🙏