cigdem_goktug Merhaba 3 aylık bebegım var doktor tam oturmamış bi tarafı dedi , ortopediye gönderdi çocuk doktoru çift bez tak dedi ortopedi doktoru önermedi başına gelip yaşayan var mı ?
mihrakuss cigdem_goktug biraz geç götürmüşsünz ben bir aylıkken götürdüm gelişmemişti 40 gün filan çift bez bğyük beden taktım geçti çok şükür bi ay sonra film çekilecez
Sinem1205 cigdem_goktug bizimde sol kalca gelisimi geriden geliyordu 1 ay cift bez taktık işe yaramamıs sonra cocuk ortopediye randevu aldim 3 farklı doktora gittik tubingez cihazi takildi. 3.aydan 6.aya kadar full 24 saat taktik. Sonra 2 ayda sadece geceleri taktik duzeldi. En son 12 aylikken kontrole gittik tekrar 18 aylikken gidecegiz.
limonzeytinmom cigdem_goktug benım kzıımda 2.5 aylık 10 gün sonra 3.kontrole gidecek 58 cıkıyor iki kalça da 🙄 60 ve üzeri olması lazım ölçümün. Gelişme aşamasında hala takip eşdcez dediler. Bez önermedi bacaklar açık kaldın kundak yapma dedi.
cansuelif13 3. Ve 4. aylarda ultrason çekildik bizde de sol tarafı tam değerler arasında değildi en son götürdüğümüzde düzelmişti zamanla düzeliyor ben çift bez de kullanmadım hiçbir dr demedi bana öyle
Nobodyyy111 cansuelif13 benim kızım da öyle iki kalçası da gelişmemişti tam. Ortopedi doktoru bir şey yapmana gerek yok 5.-6. Aya düzelir dedi ve düzeldi de
cigdem_goktug Nobodyyy111 çift bez tavsiye etmedi 3 aya kadar normal dedi bu ayın 15 inde tam 3 aylık olacağız o gün gelin tekrar ultrason isteyip ona göre bakarız dedi
Nobodyyy111 cigdem_goktug teşekkür ederiz sizinki de geçer inşallah 🌸 Ortopedi doktorunuzu dinlemeniz daha mantıklı olur ama içiniz rahat etsin isterseniz başka bir ortopediste de gösterebilirsiniz
elifnsli Bizde de 2.ayda belli oldu 3.aylıkken gelin dedi çocuk ortopedi 3 aylıkken gittik 54 60 değerle 4 ay Tübingen cihazı kullandık şimdi 9 aylık haftaya kontrol var
cigdem_goktug Nobodyyy111 amin inşallah bakalım takip edip gelişimine göre degerlendırme yapacağız olmadı başka doktor görüşüne de başvururuz 🙏
elifnsli Sinem1205 ölçüler neydi bizi de 9.ayda çağırdılar 2 hafta sınra gideceğim çok korkuyorum Bizde 3 aydan 6 aya kadar 24 saat 7.ayda sadece geceleri taktık
Sinem1205 elifnsli zumra2 sagda sorun yoktu 61 62 gibi biseydi sol da 56ydı sanırım her gittigimiz yer farkli ölçtü ultrason olduğu icin kisiden kisiye degisiyormus ama hepsi birbirine yakin sonuclar çıkarmıştı 53le 57 arası çıkmıştı ortalama
Baranincioztrk_49 Meral etme benim kızımda 2 aylıkken götürdüm çıkık var dedi 2 bez taktım düzenli çok şükür atlattık sizde öyle yapın dikkat edin bacağına geçer merak etme
cigdem_goktug Baranincioztrk_49 teşekkür ederim inşallah geçer tek temennimiz o Allah herkese şifa versin 🙏☺️