DrkAyz Edaaaden 40 ından sonra düzene girer zaten bebişle ilgilenmekten nasıl düzenlediğini anlamayacaksın bile ☺️
Edaaaden cagla_2112 ay maşallah Allah bağışlasın valla bende bekliyorum artık 40 çıkınca diyo herkes bakalım 🥲🙏