Blgsrra bizde devlet hastanesi ne götürdüm 39 buçuk ateşle 2 serum bağladılar yarım saat arayla 1 gün iyiydi ama öksürmek başladı ateşi yine yükselmeye başladı antibiyotik hiç fayda etmedi özel cocuk doktorumuz var oraya götürdüm ilk oranın ilaclarida fayda etmedi içtikçe kustu tekrar götürdüm 4 gün sonra ilaçlar hic fayda etmemiş dedi iyneye basladi