Blgsrra öncelikle sakin olun. Kimse SÜPER ANNE değil. Çevrenizde size bebek bakımında yardımcı olacak en azından gün içerisinde bebekle oyun oynayacak kimse yok mu? Evin yemeği,temizliği vs derken zaten insan yorgunluktan ölürken bir de bebek stresi insanı çok yorar. Eşiniz burada en önemli etken. Kendimden örnek vermem gerekirse kızım sabaha kadar uyumaz ama ben eşimi uyandırmam çünkü eşim sabah işe gider. Gün içerisinde de kızımla ben ilgilenirim ama akşam eşim işten geldiğinde bebeğe bakar ve bende spora giderim. İnanın spora başlayalı 2 ay oldu 1 gram kilo da vermedim. Ama orada öyle bir kafam dağılıyor ki eve geldiğim de kızıma karşı şarjım %100 oluyor resmen. Kendinize vakit ayırmalısınız.