Ali_atlasinannesi kola belki ayda anca 1 2 bardak içtiğim şey olduğu için çok da kısmadım açıkcası, içince de sorun yaşamadım. bebeğim 3 aylık olduğundan beri gaz yapar diye yememezlik ettiğim bi şey kalmadı. tane kimyon, rezene ve anason karışımım var yaptığım rutin olarak içiyorum bu arada.