Ali_atlasinannesi Kızlar çok fena kola istiyor canım ama annem çocuğa gaz yapar içme dedi siz içiyormusunuz ya da çocuğa gaz yaparmı ?
Dedektifgadget Ali_atlasinannesi yapar içme onun yerine maden suyu iç ben şöyle bir şey yaptım karadut özü surubunu su ile seyreltip maden suyu ile yarı yarıya yaptım güzel oluyor illa asitli içmek istiyorsan deneyebilirsiniz
Gizmokzilla Ali_atlasinannesi ben her şeyi yedim içtim valla. Çünkü her bebeğe gaz yapan besin içecek farklı. Bize sadece yeşil fasülye gaz yaptı mesela 😅
Doga_sever Ali_atlasinannesi emzirme doneminde ve hamileyken icmedim ama en ozledigim seylerden biriydi
Bugleminannesi28 Ali_atlasinannesi valla emzirirken mercimek çorbası dışında herseyi içip yemiştim mercimek çorbası da ilk 3 ay sadece o zaman gazliydi
neanladinyurdagull Ali_atlasinannesi gebeyken hep içtim doğumdan 2 ay sonra içmeye başladım bebeğim kendi kendine gazını cikartmaya başladı öyle tekrar içmeye başladım
lceLady Ali_atlasinannesi Valla yedim de içtim de. Benceeee hiiiç alakası yok 3 dogum oldu Sadece biri kolikti. Diğerleri gayet rahat geçti. Gaz damlası bile kullanmadım
seizetheday Ali_atlasinannesi çok içiyorum ikinci çocuğum bunda içmiyim yediklerime dikkat edeyim dedim yapamıyorum valla sadece kuru bakliyat yemiyorum kola tatlı her şeyi tüketiyorum gaz yapmıyor bence gbazlı bir bebek ne yaparsanız yapın gazlı oluyor zaten
_tuuggcce_ Ali_atlasinannesi ben her şeyi yiyip içiyorum. Ben tabii ki yanlış yönlendirmeyeyim ama anneden bebeğe gaz geçtiğini düşünmüyorum. Gazlı bebek zaten gazlı bebektir
mehlika0 Ali_atlasinannesi rezene çayı iç sabah akşam bir bardak çok faydasını gördüm hem kendime hem bebeğime
Ali_atlasinannesi mehlika0 nasıl yapıyorsunuz rezene çayını kaynatıyprmusunuz ya da ne kadar koyuyorsunuz