kirikkalp ayy inanmıyorum yaaa
momysskaan az parada değil valla
kirikkalp kız 400 tl ye verdi şişmiş balonu
momysskaan nasıl yaa yuhhh 1 tane mi?
momysskaan ben 5 helyum balon 6 normal balon 250 TL aldım trenyoldan 🫣
kirikkalp biz burda süscüden aldık canım ondan heralde züccaciye gibi her süs vardı
momysskaan öyle yerler de uçuk oluyor
kirikkalp pipeti daha çok aşağı indir bazı rakamlar şekiller zor şişiyor malesef🥲
Laden yaptık ama eşim birini patlattı çok sinirlendim ya 🥲🤦🏻♀️